Webshopunkban Robi, Tibi és Zoli gondoskodik arról, hogy minél hamarabb, mindenféle fennakadás nélkül eljusson hozzátok a rendelésetek! Hogy is néz ki a folyamat?
A rendelés beérkezése után, általában Robi és Tibi összeszedik a rendeléseiteket és ezután kiállítják a számlát, amit emailben küldenek ki a számotokra. A terméket gondosan becsomagolják, majd átadják a futárszolgálatnak, amit 2 munkanapon belül már kézhez is kaphattok. Ha bármi probléma adódik a rendelésetekkel bátran kereshetitek a srácokat minden hétköznap 8-17óra között, többek közt ezen a telefonszámon: +36 70 423 60 44.
Ha weboldalon teszitek fel a kérdéseiteket, akkor Zoli fog ezekre válaszolni, aki minden esetben legjobb tudása szerinte segíteni fog nektek a kérdésetek megválaszolásában, illetve ő felel a csomagküldés adminisztrációjáért is.
Nincsen semmi gond! Futárdíj nélkül kicseréljük neked.
A teendők nagyok egyszerűek.
Rendeld meg a focivilág.hu oldalról az új terméket amit kinéztél magadnak.
Megjegyzés rovatba mindenképpen írd be a CSERE szót illetve az első megrendelésed számát!
Drágább termék választása esetén különbözetet kell fizetned átvételkor, ha egy olcsóbb terméket választasz, akkor általában a különbözettel egyenértékű utalványt adunk.
Amikor a futár kiviszi neked a cseretermékedet annyi a te dolgod a fizetésen kívül, hogy megfelelően becsomagolva átadod a futárnak a terméket (cipő esetén ne magát cipősdobozt, hanem plusz valamibe csomagold be). Légy szíves jól lezárva ne átlátszó csomagolásban add át a futárnak.
Cipőcsere esetén, a díjtalan csere csak a termékről készített fotó előzetes elküldése után történik meg!
Annyi a dolgot, hogy készítesz képet a cipő felsőrészéről, talpáról, és a talpbetétről. A képeket a webinfo@focivilag.hu email elküldöd, hogy ez alapján meggyőződhessenek a fiuk, hogy a ténylegesen nem volt használva a cipő.
Kizárólag NEM használt, tiszta terméket tudunk cserélni. A díjmentesség csak az első termékcserére vonatkozik. Többszöri csere esetén a postaköltség újbóli felszámolására kell számítani.