Csakis EREDETI termékek
Bezárás

Menü

  1. Bejelentkezés
  2. Karrier

Webshopunk

 

 

 

Webshopunkban Robi, Tibi és Zoli gondoskodik arról, hogy minél hamarabb, mindenféle fennakadás nélkül eljusson hozzátok a rendelésetek! Hogy is néz ki a folyamat?

 

     

 

 

A rendelés beérkezése után, általában Robi és Tibi összeszedik a rendeléseiteket és ezután kiállítják a számlát, amit emailben küldenek ki a számotokra. A terméket gondosan becsomagolják, majd átadják a futárszolgálatnak, amit 2 munkanapon belül már kézhez is kaphattok. Ha bármi probléma adódik a rendelésetekkel bátran kereshetitek a srácokat minden hétköznap 8-17óra között, többek közt ezen a telefonszámon: +36 70 423 60 44.

Ha weboldalon teszitek fel a kérdéseiteket, akkor Zoli fog ezekre válaszolni, aki minden esetben legjobb tudása szerinte segíteni fog nektek a kérdésetek megválaszolásában, illetve ő felel a csomagküldés adminisztrációjáért is. 

Mit kell tenned, ha nem stimmel a méret, amit rendeltél?

Nincsen semmi gond! Futárdíj nélkül kicseréljük neked.

A teendők nagyok egyszerűek.

Rendeld meg a focivilág.hu oldalról az új terméket amit kinéztél magadnak.

Megjegyzés rovatba mindenképpen írd be a CSERE szót illetve az első megrendelésed számát!

Drágább termék választása esetén különbözetet kell fizetned átvételkor, ha egy olcsóbb terméket választasz, akkor általában a különbözettel egyenértékű utalványt adunk.

Amikor a futár kiviszi neked a cseretermékedet annyi a te dolgod a fizetésen kívül, hogy megfelelően becsomagolva átadod a futárnak a terméket (cipő esetén ne magát cipősdobozt, hanem plusz valamibe csomagold be). Légy szíves jól lezárva ne átlátszó csomagolásban add át a futárnak.

Cipőcsere esetén, a díjtalan csere csak a termékről készített fotó előzetes elküldése után történik meg!

Annyi a dolgot, hogy készítesz képet a cipő felsőrészéről, talpáról, és a talpbetétről. A képeket a webinfo@focivilag.hu email elküldöd, hogy ez alapján meggyőződhessenek a fiuk, hogy a ténylegesen nem volt használva a cipő.

Kizárólag NEM használt, tiszta terméket tudunk cserélni. A díjmentesség csak az első termékcserére vonatkozik. Többszöri csere esetén a postaköltség újbóli felszámolására kell számítani.