Már Budapesten is!
Bezárás

Menü

  1. Bejelentkezés
  2. Karrier

Gyakran ismételt kérdések

Hasznos információk:

Webshopos cipőrendelés esetén is 24 hónap szavatosság van a cipőkre.
Megrendelését a készlet erejéig tudjuk teljesíteni, esetleges készlethiány esetén 8 napon belül e-mailen tájékoztatjuk az áru beérkezéséről.

Gyakran ismételt kérdések

Ha szeretnék Áfá-s számlát kérni a termékről ezt hogyan jelezzem?
- a megjegyzés rovatban tüntesd fel számla igényedet, a címeket a Címek szerkesztése menüpont alatt tudod megváltoztatni (csak akkor ha bevagy jelentkezve), max. 5 különböző címet tud kezelni a rendszerünk, ha nem egyezik meg a szállítási címed a számlázási címeddel, akkor ezt a kifizetési procedúra alatt a Fizetési információk résznél tudod megváltoztatni.

Mennyi a szállítási idő?
- a rendelést követően munkatársunk felhív telefonon (ha megfelelően volt kitöltve a regisztráció, később megváltoztatható a Adatok szerkesztése menüpont alatt)
és tájékoztatni fog, hogy a megrendelt termék raktáron van-e, ebben az esetben 1-5 munkanap alatt a futárszolgálat kiszállítja. Amennyiben a termék nincs raktárkészleten munkatársunk erről is tájékoztatni fog, hogy a megrendelt terméket mikor tudjuk neked leghamarabb kézbesíteni.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Szállítási mód Ár utánvéttel Ár bankkártyás vásárlás esetén
MPL futárszolgálat 1.990 Ft 1.490 Ft
Postán maradó 1.490 Ft 990 Ft
Postapont 1.490 Ft 990 Ft
Csomagpont 1.490 Ft 990 Ft

  Külföldre szállítás egyenlőre nem lehetséges.

Ha több terméket is rendelek akkor is a fentiek szerint alakul a szállítás futárdíj?
- igen, több termék rendelése esetén is a fenti táblázatban meghatározott szállítási/kézbesítési díjak érvényesek.

A termékhez nincs odaírva a mérete?
- ebben az esetben a megjegyzés rovatban tüntesd fel a rendelni kívánt méretet.

Nem megfelelő termék esetén hogyan lehet cserélni?
- add le a rendelést a cserélni kívánt termékkel
- megjegyzésben tüntesd fel: TERMÉKCSERE (lehetőleg az első megrendelés számát tüntesd fel)
- készítsd elő a nem megfelelő terméket feladásra készre
- amikor a futár megérkezik az újrarendelt megfelelő termékkel add át neki a régit
Az első csere futár költségét a Focivilág fizeti, Neked díjtalan!

FONTOS: A díjtalan csere csak a termékről készített fotó előzetes elküldése után történik meg.
Cipők esetén kért képek: felsőrész, talp, talpbetét. (webinfo@focivilag.hu)

Szeretném megtudni mikor érkezik a termék délelőtt vagy délután?
- a csomagok szállítása egész nap folyamatasona történik 8-18h-ig, ezen belül nem tudjuk megmondani, hogy a futár mikor érkezik meg az adott címre.

Ha én csapatom részére szeretnék rendelni felszerelést mi a teendőm?

a teamsport@furgenyuszi.hu e-mail címre küldje el azt hogy mire lenne szükségük és hogy a kollégánk keresni fogja

Ha feliratot szeretnék rendelni a mezre akkor ez mennyibe kerül?
- a megjegyzés rovatban tüntesd fel a kívánt nevet és számot és, hogy milyen színnel szeretnéd a feliratot (munkatársunk 
  ezzel kapcsolatban is megkeres).
- a feliratozás egyedi terméknek minősül, így vásárlás elallási joggal nem lehet élni
- a webhopban leadott feliratozást, számozást, logózást CSAK előre utalással tudjuk elfogadni

- mezgarnitúra csomag rendelése esetén az ajándék számozás a "furgenyuszi.hu" feliratot tartalmazza, külön kérés nélkül ezzel a verzióval készülnek a mezek számozásai

30 napos termékvisszaküldési garancia
Nyugodtan rendeld meg termékeinket, amennyiben nem tetszik, és nem használtad, 30 napon belül visszaküldheted, és visszautaljuk a termék vételárát a 22. §-nak megfelelően 14 napon belül a termék visszaérkezésétől számítva! A termék visszaküldésének díja a vásárlót terheli!

A fentiek alól kivételt képez, ha: a termék használva lett, ha a termék sérült, textil termékeknél - cipőknél - labdáknál a vásárló kérésére történő utólagos feliratozás, logózás.

A fentiek alól kivételt képez, ha:
1) a termék használva lett
2) ha a termék sérült
3) textil termékeknél, a vásárló kérésére történő utólagos feliratozás, számozás, logózás
4) cipőknél, labdáknál a vásárló kérésére történő utólagos feliratozás, számozás, logózás
illetve minden olyan a fentiekben meg nem nevezett körülmény, amely a termék nem rendeltetésszerű használatából származó minőségromláshoz vezetett.
5) Egyedi termék rendelés esetén. Minden olyan termék egyedi terméknek minősül, amely egyedi méretű, illetve egyedi igény szerint kerül legyártásra és értékesítésre, ideértve különösen a kapuhálót, labdarúgó kaput, labdafogó hálót

6) SZÉP kártyával fizetett termék illetve rendelés

illetve minden olyan a fentiekben meg nem nevezett körülmény, amely a termék nem rendeltetésszerű használatából származó minőségromláshoz vezetett.